Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

U maakt gebruik van de diensten van FysioZuid. Wij proberen ons werk zo zorgvuldig mogelijk te doen. Toch is een fout of vergissing niet altijd te voorkomen. Uw ergernis hierover kan tot een klacht leiden. Als dit zo is, willen we dat graag van u horen. Van fouten of vergissingen kunnen we leren. U helpt ons soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen en onze kwaliteit van dienstverlening te verbeteren.
 

Waar kunt u terecht met uw klacht?

  1. Bij uw behandelend fysiotherapeut. Onze medewerker is altijd bereid om naar uw klacht te luisteren en zal proberen deze op te lossen. Dit is vaak de snelste oplossing.
  2. Als uw klacht niet is opgelost of als u uw klacht liever niet met de behandelend fysiotherapeut bespreekt, kunt u zich richten tot de praktijkhouders: Bas Hassels Mönning en Karin TImmerij. Zij bespreken uw aanmelding in de praktijk. Vervolgens wordt er contact met u opgenomen over het afhandelen van de klacht. Hierbij houden wij ons aan het BAG-klachtenreglement, wat volgens de regels van het KNGF (het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie) is opgesteld.
  3. Als u uw klacht liever niet met ons bespreekt, kunt u zich ook richten tot het KNGF (het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie). Op hun consumentensite: www.fysiotherapie.nl vindt u informatie over deze klachtenverwerking.

U kunt het BAG klachtenregelement hier downloaden.

 

Hoe dient u een klacht in?

  • In geval 1. neemt u contact op met uw behandelend fysiotherapeut om de klacht bespreekbaar te maken.
  • In geval 2. en 3. dient u uw klacht schriftelijk in.

U kunt het klachtenformulier hier downloaden.

Openingstijden

Maandag 07.30 – 21.00 uur
Dinsdag  07.30 – 21.30 uur
Woensdag 07.30 – 22.00 uur
Donderdag   08.00 – 21.00 uur
Vrijdag       07.30 – 17.30 uur
 

Contactgegevens